خرید ممبر واقعی گروه تلگرام

افزایش ممبر گروه تلگرام

خرید ممبر واقعی گروه تلگرام

افزایش ممبر گروه تلگرام

معرفی کتاب مبانی مدیریت فرایندهای کسب‌وکار

مبانی مدیریت فرایندهای کسب‌وکار
اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب
عنوان کتاب (به زبان فارسی): مبانی مدیریت فرایندهای کسب‌وکار
نام کامل نویسنده: مارلون دوماس مارچلو لاروزا جان مندلینگ هاجو ریجرز
نام مترجمان: محمدحامد جعفرزاده جلیل حیدری‌دهویی سیدمحسن رهنمافرد
تاریخ انتشار:
ناشر: دانشگاه تهران
تعداد صفحات:

خلاصه دیباچه‌ای بر کتاب
نوشته شده توسط پروفسور مایکل روزمن از شناخته‌شده‌ترین متخصصان BPM

من هیچ شک و تردیدی ندارم که این کتاب ابزارها و حتی با امید بیشتر ذهنیت‌های نسل فعلی و آینده متخصصان BPM را شکل خواهد داد. این نوشته ظرفیت تبدیل شدن به یک تسهیل‌گر مهم برای موفقیت آینده BPM با ایجاد یک حس مشترک در مبانی BPM را دارا است. می‌تواند BPM را هر چه بیشتر توسعه داده و با شرایط خاص متناسب نماید.

علاوه بر معرفی کتاب و لینک دانلود صفحات ابتدایی از این کتاب مرجع لینک خرید آن در این قسمت سایت در دسترس می‌باشد:

ک ندی اینترنت بلای جان هزار کسب و کار اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی که روزی برای جذب مردم هزینه های سنگین بازاریابی می دادند با کرونا روی غلتک افتادند و کسب و کارشان سکه شد اما در میانه تجارت شان سرعت نفسگیر اینترنت بلای جان آنها شده است چراکه اعصاب ضعیف مردم در شرایط سخت اقتصادی تحمل صف کشی در اینترنت همچون پشت در مغازه ها را ندارد.

این بدترین پایان‌بندی برای سال پر از اختلال اینترنتی است. در حالی گلایه‌ها از کیفیت اینترنت به امری دائمی بدل شده و به دلیل وجود انحصار در برخی بخش‌ها حداقل در کوتاه مدت امکان بهبود شرایط وجود ندارد که به تازگی اتفاق جدیدی کلکسیون اختلالات اینترنت کشور را کامل کرده است. روز جمعه مدیر‌کل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد که علت افت کیفیت اینترنت در مدت اخیر قطعی مسیر ارتباطات اینترنت بین‌الملل زیرساخت از طریق قطر بوده است.

رضا الفت نسب عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با کسب و کار می گوید: تاکنون تا هزار نماد اعتماد الکترونیک به سایت ها داده شده که تا هزار مورد آنها کسب و کارند. در اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز به حدود هزار کسب و کار اینترنتی مجوز داده ایم. به طور قطع پاشنه آشیل تمامی کسب و کارهای آنلاین اینترنت است که هر اختلالی در آن به وجود بیاید کسب و کار آنها دچار اختلال می شود.
این گزارش را در کسب و کار نیوز بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد